Warunki uczestnictwa w wycieczkach Asi Turizm / alanyaonline.pl
INFORMACJE OGÓLNE
- Jeśli zamawiasz wycieczki poprzez stronę alanyaonline.pl w biurze podróży Organizatora o nazwie ASI TURIZM musisz dokonać zapłaty, chyba że wycieczka zostanie anulowana zgodnie z naszymi zasadami anulacji (poniżej).
- Regulamin sklepu alanyaonline.pl znajduje się tutaj.
- Organizatorem wycieczek jest biuro podróży ASI TURIZM z siedzibą w Turcji, adres: Saray Mah. Haci Hamdioğlu Cd. 23/1 07 400 Alanya. Numer licencji organizatora A 7283, lub współpracujący z nami kontrahenci, którym zlecamy wykonanie Usług.
- Płatności internetowe obsługuje Agata Bromberek Uyar prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą TUR-TUR Agata Bromberek Uyar, ul. Kwiatkowskiego 48/8, 61-417 Poznań, NIP: 777 232 32 73, REGON: 639525593 lub bezpośrednio biuro ASI TURIZM.
- Zamówienie dokonane na naszej stronie może być opłacone:
- z góry (całość lub zaliczka) przelewem w złotówkach, euro, dolarami lub funtami
- poprzez płatności elektroniczne (przelewy24)
- kartę kredytową (w lirach tureckich)
- na miejscu - gotówką (w euro, dolarami, lirami tureckimi) - Ceny podane na stronie są cenami brutto.
- Ceny wycieczek na głównej stronie są cenami bazowymi - mogą się różnić w przypadku gdy hotel znajduje się w innym niż Alanya regionie - po wpisaniu hotelu w formularzu rezerwacji danej wycieczki wyświetlana jest aktualna cena.
- Szczegóły zamówienia wysyłane są mailowo na adres podany przez Klienta podczas realizacji zamówienia.
- Płatność w innej niż złotówki walucie wysyłana na walutowe konto bankowe może być obciążona dodatkową prowizją banku wysyłającego lub odbierającego. Nasze biuro nie ponosi odpowiedzialności za tą prowizję. Prosimy o sprawdzenie z bankiem warunków takiego przelewu.
- Po otrzymaniu płatności do Klienta wysyłany jest osobny e-mail z linkiem do pobrania Biletów.
- "Gwarancja zamrożonej ceny": Klient który dokona przedpłaty w wysokości minimum zaliczki 20% na wycieczkę otrzymuje "gwarancję zamrożonej ceny".
Jeśli rezerwacja została założona z opcją "zapłać na miejscu", wtedy "gwarancja zamrożonej ceny" nie obowiązuje.
ORGANIZACJA WYCIECZEK
- Po przyjeździe do Turcji prosimy o kontakt sms / mailowy / telefoniczny z biurem (namiary podane są w zakładce Kontakt) i podanie numeru zamówienia. Dzięki temu wiemy, że dotarliście już do Turcji zgodnie z planem.
- Godziny zbiórek podane na Bilecie lub w Rezerwacji mogą ulec zmianie. Jeśli się zmienią, skontaktujemy się z Wami dzień przed wycieczką. Zastrzegamy sobie prawo do takiej zmiany która podyktowana jest komfortem wszystkich uczestników.
- W dniu wyjazdu na wycieczkę prosimy czekać o wyznaczonej godzinie pod hotelem (ewentualnie innym uzgodnionym z nami miejscu).
- Wyjazd na wycieczkę odbywa się tylko z ważnym Biletem (wydrukowanym lub do pokazania w telefonie)!
- Tolerancja dla spóźnień naszych autobusów/busów wynosi ok. 15-20 minut. Po tym czasie prosimy o PILNY kontakt sms lub telefoniczny, także w nocy lub nad ranem!
- Nasze wycieczki odbywają się z polskim przewodnikiem lub w grupach międzynarodowych bez polskiej obsługi. Informacja o obecności lub nieobecności polskiego przewodnika znajduje się w opisie konkretnej wycieczki.
Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie <strong>prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki</strong> z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.</div>
<div class="faq-answer">W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie <strong>prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki</strong> z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.</div>
<div class="faq-answer">W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczkin z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej. - Podczas wycieczki prosimy o dostosowanie się do uwag i zaleceń pilota / instruktora. Pilot / przewodnik jest pełnoprawnym przedstawicielem biura. Nie zastosowanie się do poleceń może skutkować natychmiastowym usunięciem z wycieczki.
- W wycieczkach sportowych (nurkowanie, rafting) jest zawarte dodatkowe ubezpieczenie. Prosimy jednak pamiętać o tym, że żadne ubezpieczenie nie obejmuje wypadków powstałych pod wpływem alkoholu, chyba że wykupią Państwo takie ubezpieczenie na własny koszt.
- Jeśli uczestnik cierpi na choroby przewlekłe powinien mieć wykupione dodatkowe ubezpieczenie, w innym razie uczestniczy w wyjeździe na własną odpowiedzialność.
- Podczas obiadów na naszych wycieczkach nie są serwowane posiłki wegańskie czy bezglutenowe. Obiady zazwyczaj to tzw. szwedzkie stoły z możliwością wyboru kurczaka lub ryby. Napoje są dodatkowo płatne, chyba że w programie zaznaczono inaczej.
- Wiek dziecka w Turcji jest liczony wg roku urodzenia, a nie daty urodzenia.
- Dzieci do 3 roku życia jadące bezpłatnie na wycieczkę nie mają zagwarantowanego wyżywienia (mogą jeść z rodzicami). Nie mają także zagwarantowanego osobnego miejsca w autobusie i w razie braku wolnych miejsc siedzą na kolanach rodziców. Na dłuższe wycieczki (Kapadocja, Pamukkale itp.) radzimy wykupić dla dziecka gwarantowane miejsce (można je dokupić podczas rezerwacji).
- Wycieczka do Kapadocji: uczestnicy którzy jadą w pojedynkę zobowiązani są do pokrycia dodatkowej opłaty 15€ w ramach pokoju 1-osobowego.
POLITYKA ANULACJI I ZMIAN
- REZYGNACJA Z ZAMÓWIONEJ I OPŁACONEJ WYCIECZKI
- ODWOŁANIE WYCIECZKI: Na więcej niż 24 godziny przed ustaloną datą odbioru z hotelu możesz zmienić termin, wycieczkę, ilość osób, albo całkowicie zrezygnować i otrzymać od nas całkowity zwrot pieniędzy. Nie spytamy o powód.
- Poniżej 24 godzin przed wycieczką i bezpośrednio przed nią lub w jej trakcie nie ma możliwości zwrotu wpłaconej sumy!
- Wyjątkiem jest jedynie nagłe zachorowanie potwierdzone dokumentem lekarskim wystawionym przez lokalnego lekarza (jeśli choruje dziecko, zwrot otrzymuje także jeden z jego opiekunów)
- Nie zwracamy kosztów wycieczki, na którą nie zgłosicie się, bez uprzedniego poinformowania biura!
- Nie zwracamy również zaliczki wpłaconej na wyjazd do Stambułu (ponieważ po otrzymaniu jej kupujemy dla Was bilety, a one nie podlegają anulacji przez linie lotnicze).
- REZYGNACJA Z ZAMÓWIONEJ I NIEOPŁACONEJ WYCIECZKI
- Na więcej niż 24 godzin przed ustaloną datą można zmienić termin, wycieczkę, ilość osób, lub anulować wycieczkę. Poniżej 24 godzin przed wycieczką lub w dniu wyjazdu należy dokonać ustalonej opłaty.
- Niezależnie od przyczyny rezygnacji prosimy pamiętać, że zajęte przez Was miejsce może być wykorzystane przez innego chętnego turystę! Prosimy uszanować także naszą pracę i informować nas o rezygnacji możliwie najwcześniej!
- ANULACJA WYJAZDU PRZEZ BIURO
- Lubimy, gdy wszystkie wycieczki odbywają się zgodnie z planem. Jednak zdarzają się sytuacje, kiedy na dany wyjazd nie zbierze się wymagana liczba chętnych. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania wszystkich potwierdzonych rezerwacji w każdych okolicznościach, ze względu na brak minimalnej liczby uczestników lub z innego powodu.
- Mamy także prawo do anulowania rezerwacji także w przypadkach tzw. siły wyższej (zamieszki, strajki, katastrofy naturalne i inne wydarzenia niezależne od nas).
- Jeśli będziemy zmuszeni anulować lub zmienić wycieczkę, lub jeśli nie będziemy w stanie zagwarantować realizacji zarezerwowanej wycieczki, zwrócimy wpłacone pieniądze w ciągu najpóźniej 7 dni (płatności iyizico: 30 dni) lub zaoferujemy alternatywną datę lub inny wyjazd.
- Lubimy, gdy wszystkie wycieczki odbywają się zgodnie z planem. Jednak zdarzają się sytuacje, kiedy na dany wyjazd nie zbierze się wymagana liczba chętnych. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania wszystkich potwierdzonych rezerwacji w każdych okolicznościach, ze względu na brak minimalnej liczby uczestników lub z innego powodu.
- ZMIANA PROGRAMU LUB PUNKTU WYCIECZKI
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych.
- Możemy także zmienić kolejność zwiedzanych punktów.
- Zawsze takie zmiany dyktowane są koniecznością i troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
- W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad).
- Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Alanya Online nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek zakupy (przedmioty, gadżety, płyty CD lub ze zdjęciami) nabyte podczas wycieczek z naszymi kontrahentami. Reklamacje należy kierować bezpośrednio do osób oferujących takie usługi.
- Przedstawiciel Alanya Online może fotografować i nagrywać Klientów podczas korzystania z naszych Usług. Zastrzegamy sobie prawo do użycia tych materiałów do reklamowania i promocji naszych Usług bez uzyskiwania dodatkowej pisemnej zgody. Zastrzegamy sobie także prawo do cytowania komentarzy i wypowiedzi Klientów, także zawartych w ankietach czy mailach wysyłanych do nas, w celach promocyjnych i reklamowych naszych Usług.
- REKLAMACJE
Dokładamy starań, by Wasz udział w wycieczkach które oferujemy niósł ze sobą tylko pozytywne wrażenia. Dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, i zależy nam na opiniach naszych Gości. Wszystkie uwagi i reklamacje prosimy kierować niezwłocznie do pilota w trakcie wycieczki lub do biura Alanya Online po jej ukończeniu, aby dać naszemu biuru możliwość zareagowania na Państwa zarzuty podczas Waszego pobytu w Turcji!
Wszelkie zastrzeżenia lub reklamacje należy zgłaszać najlepiej już w trakcie trwania wycieczki, albo bezpośrednio po jej zakończeniu po to, abyśmy mogli najszybciej na nie zareagować. Im później skontaktują się Państwo z nami, tym trudniej będzie nam pomóc. Prosimy pamiętać, że w organizacji wycieczek zaangażowanych jest wiele osób, firm kontrahentów, kierowców, itp. Wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne, pomagają nam one zmieniać się na lepsze. Z góry dziękujemy za współpracę!
Kontakt: info@alanyaonline.pl