Rezerwuj i płać online a otrzymasz aż do 30% rabatu!

Warunki uczestnictwa w wycieczkach Asi Turizm / alanyaonline.pl

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Zamówienie wycieczki poprzez stronę alanyaonline.pl w biurze podróży Organizatora o nazwie ASI TURIZM wiąże się z obowiązkiem zapłaty, chyba że wycieczka zostanie anulowana zgodnie z naszymi zasadami anulacji (poniżej).
  2. Regulamin sklepu alanyaonline.pl znajduje się tutaj.
  3. Organizatorem wycieczek jest biuro podróży ASI TURIZM z siedzibą w Turcji, adres: Saray Mah. Haci Hamdioğlu Cd. 23/1 07 400 Alanya. Numer licencji organizatora A 7283 lub współpracujący z nami kontrahenci, którym zlecamy wykonanie Usług.
  4. Płatności internetowe obsługuje Agata Bromberek Uyar prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą TUR-TUR Agata Bromberek Uyar, ul. Kwiatkowskiego 48/8, 61-417 Poznań, NIP: 777 232 32 73, REGON: 639525593 lub bezpośrednio biuro ASI TURIZM.
  5. Zamówienie dokonane na naszej stronie może być opłacone z góry (całość lub zaliczka) przelewem, poprzez płatności elektroniczne, kartę kredytową lub na miejscu - gotówką
  6. Ceny podane na stronie są cenami brutto.
  7. Szczegóły zamówienia wysyłane są mailowo na adres podany przez Klienta podczas realizacji zamówienia.
  8. Płatność w innej niż złotówki walucie wysyłana na walutowe konto bankowe może być obciążona dodatkową prowizją banku wysyłającego lub odbierającego. Nasze biuro nie ponosi odpowiedzialności za tą prowizję. Prosimy o sprawdzenie z bankiem warunków takiego przelewu.
  9. Po otrzymaniu płatności do Klienta wysyłany jest osobny e-mail z linkiem do pobrania Biletów.
  10. "Gwarancja zamrożonej ceny": Klient który dokona przedpłaty w wysokości minimum zaliczki 20% na wycieczkę otrzymuje "gwarancję zamrożonej ceny". Jeśli rezerwacja została założona z opcją "zapłać na miejscu", wtedy "gwarancja zamrożonej ceny" nie obowiązuje.

ORGANIZACJA WYCIECZEK

  1. Po przyjeździe do Turcji prosimy o kontakt sms / mailowy / telefoniczny z biurem (namiary podane są w zakładce Kontakt) i podanie numeru zamówienia. Dzięki temu wiemy, że dotarliście już do Turcji zgodnie z planem.
  2. Godziny zbiórek podane na Bilecie lub w Rezerwacji mogą ulec zmianie. Jeśli się zmienią, skontaktujemy się z Wami dzień przed wycieczką. Zastrzegamy sobie prawo do takiej zmiany która podyktowana jest komfortem wszystkich uczestników.
  3. W dniu wyjazdu na wycieczkę prosimy czekać o wyznaczonej godzinie pod hotelem (ewentualnie innym uzgodnionym z nami miejscu).
  4. Wyjazd na wycieczkę odbywa się tylko z ważnym Biletem (wydrukowanym lub do pokazania w telefonie)!
  5. Tolerancja dla spóźnień naszych autobusów/busów wynosi ok. 20 minut. Po tym czasie prosimy o PILNY kontakt sms lub telefoniczny, także w nocy lub nad ranem!
  6. Nasze wycieczki odbywają się z polskim przewodnikiem lub w grupach międzynarodowych bez polskiej obsługi. Informacja o obecności lub nieobecności polskiego przewodnika znajduje się w opisie konkretnej wycieczki.
    Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
    W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.
    Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
    W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie <strong>prawo do zmiany niekt&oacute;rych punkt&oacute;w wycieczki</strong> z powod&oacute;w organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turyst&oacute;w, nigdy nie są one naszą fanaberią.</div>
    <div class="faq-answer">W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie <strong>prawo do zmiany niekt&oacute;rych punkt&oacute;w wycieczki</strong> z powod&oacute;w organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turyst&oacute;w, nigdy nie są one naszą fanaberią.</div>
    <div class="faq-answer">W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niekt&oacute;rych punkt&oacute;w wycieczkin z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
    W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.
  7. Podczas wycieczki prosimy o dostosowanie się do uwag i zaleceń pilota / instruktora. Pilot / przewodnik jest pełnoprawnym przedstawicielem biura. Nie zastosowanie się do poleceń może skutkować natychmiastowym usunięciem z wycieczki.
  8. W wycieczkach sportowych (nurkowanie, rafting) jest zawarte dodatkowe ubezpieczenie. Prosimy jednak pamiętać o tym, że żadne ubezpieczenie nie obejmuje wypadków powstałych pod wpływem alkoholu, chyba że wykupią Państwo takie ubezpieczenie na własny koszt.
  9. Jeśli uczestnik cierpi na choroby przewlekłe powinien mieć wykupione dodatkowe ubezpieczenie, w innym razie uczestniczy w wyjeździe na własną odpowiedzialność.
  10. Podczas obiadów na naszych wycieczkach nie są serwowane posiłki wegańskie czy bezglutenowe. Obiady zazwyczaj to tzw. szwedzkie stoły z możliwością wyboru kurczaka lub ryby. Napoje są dodatkowo płatne, chyba że w programie zaznaczono inaczej
  11. Wiek dziecka w Turcji jest liczony wg roku urodzenia, a nie daty urodzenia.
  12. Dzieci do 3 roku życia jadące bezpłatnie na wycieczkę nie mają zagwarantowanego wyżywienia (mogą jeść z rodzicami). Nie mają także zagwarantowanego osobnego miejsca w autobusie i w razie braku wolnych miejsc siedzą na kolanach rodziców. Na dłuższe wycieczki (Kapadocja, Pamukkale itp.) radzimy wykupić dla dziecka gwarantowane miejsce (można je dokupić podczas rezerwacji).
  13. Wycieczka do Kapadocji: uczestnicy którzy jadą w pojedynkę zobowiązani są do pokrycia dodatkowej opłaty 15€ w ramach pokoju 1-osobowego.
  14. Dokładamy starań, by Wasz udział w wycieczkach które oferujemy niósł ze sobą tylko pozytywne wrażenia. Dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, i zależy nam na opiniach naszych Gości. Wszystkie uwagi i reklamacje prosimy kierować niezwłocznie do pilota w trakcie wycieczki lub do biura Alanya Online po jej ukończeniu, aby dać naszemu biuru możliwość zareagowania na Państwa zarzuty podczas Waszego pobytu w Turcji!

POLITYKA ANULACJI I ZMIAN

  1. REZYGNACJA Z ZAMÓWIONEJ I OPŁACONEJ WYCIECZKI 
    • Na więcej niż 24 godziny przed ustaloną datą odbioru z hotelu jest możliwość zmiany terminu, wycieczki, ilości osób, oraz rezygnacja z całkowitym zwrotem wpłaconych pieniędzy.
    • Poniżej 24 godzin przed wycieczką i bezpośrednio przed nią lub w jej trakcie nie ma możliwości zwrotu wpłaconej sumy!
    • Wyjątkiem jest jedynie nagłe zachorowanie potwierdzone dokumentem lekarskim wystawionym przez lokalnego lekarza 
    • Nie zwracamy kosztów wycieczki, na którą nie zgłosicie się, bez uprzedniego poinformowania biura!
    • Jeden wyjątek: Nie zwracamy zaliczki wpłaconej na wyjazd do Stambułu (ponieważ po otrzymaniu jej kupujemy dla Was bilety, a one nie podlegają anulacji przez linie lotnicze).
  2. REZYGNACJA Z ZAMÓWIONEJ I NIEOPŁACONEJ WYCIECZKI 
    • Na więcej niż 24 godzin przed ustaloną datą można zmienić termin, wycieczkę, ilość osób, lub anulować wycieczkę. Poniżej 24 godzin przed wycieczką lub w dniu wyjazdu należy dokonać ustalonej opłaty.
    • Niezależnie od przyczyny rezygnacji prosimy pamiętać, że zajęte przez Was miejsce może być wykorzystane przez innego chętnego turystę! Prosimy uszanować także naszą pracę i informować nas o rezygnacji możliwie najwcześniej!
  3. ANULACJA WYJAZDU PRZEZ BIURO
    • Zastrzegamy sobie prawo do anulowania wszystkich potwierdzonych rezerwacji w każdych okolicznościach, ze względu na brak minimalnej liczby uczestników lub z innego powodu.
    • Mamy także prawo do anulowania rezerwacji także w przypadkach tzw. siły wyższej (zamieszki, strajki, katastrofy naturalne i inne wydarzenia niezależne od nas).
    • Jeśli będziemy zmuszeni anulować lub zmienić wycieczkę, lub jeśli nie będziemy w stanie zagwarantować realizacji zarezerwowanej wycieczki, zwrócimy wpłacone pieniądze w ciągu najpóźniej 14 dni (płatności iyizico: 30 dni) lub zaoferujemy alternatywną datę lub inny wyjazd.
  4. ZMIANA PROGRAMU LUB PUNKTU WYCIECZKI
    • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych.
    • Możemy także zmienić kolejność zwiedzanych punktów.
    • Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
    • W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad).
    • Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Alanya Online nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek zakupy (przedmioty, gadżety, płyty CD lub ze zdjęciami) nabyte podczas wycieczek z naszymi kontrahentami. Reklamacje należy kierować bezpośrednio do osób oferujących takie usługi.
  2. Przedstawiciel Alanya Online może fotografować i nagrywać Klientów podczas korzystania z naszych Usług. Zastrzegamy sobie prawo do użycia tych materiałów do reklamowania i promocji naszych Usług bez uzyskiwania dodatkowej pisemnej zgody. Zastrzegamy sobie także prawo do cytowania komentarzy i wypowiedzi Klientów, także zawartych w ankietach czy mailach wysyłanych do nas, w celach promocyjnych i reklamowych naszych Usług.
  3. REKLAMACJE
    Wszelkie zastrzeżenia lub reklamacje należy zgłaszać najlepiej już w trakcie trwania wycieczki, albo bezpośrednio po jej zakończeniu po to, abyśmy mogli najszybciej na nie zareagować. Im później skontaktują się Państwo z nami, tym trudniej będzie nam pomóc. Prosimy pamiętać, że w organizacji wycieczek zaangażowanych jest wiele osób, firm kontrahentów, kierowców, itp. Wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne, pomagają nam one zmieniać się na lepsze. Z góry dziękujemy za współpracę!
    Kontakt: info@alanyaonline.pl
pay with iyzico methods
getContent select content from page_params pp join system_property p on p.numeric_value = pp.alternates_key where page_type = $1 and site = $2 and p.name = $3 order by coalesce(pp.updated_at, pp.created_at) desc limit 1, cookies.info.key
W Turcji lubimy słodkości... w tym ciasteczka! Nawet nasza strona internetowa wykorzystuje ciasteczka, czyli pliki cookies w różnych celach. Potrzebujemy ich do obsługi działania i korzystania z narzędzi marketingowych. Więcej na temat cookies, ich rodzajów, funkcji i zasad przechowywania znajdziesz w Polityce Prywatności.
Jeśli tak jak my, lubisz ciasteczka i zgadzasz się na korzystanie z wszystkich plików cookies, kliknij „Tak, wyrażam zgodę!”. Jeśli nie, zmień ustawienia plików cookies, klikając „Zmieniam ustawienia” w tym okienku.