Rezerwuj i płać online a otrzymasz aż do 30% rabatu!

Warunki uczestnictwa w wycieczkach Asi Turizm / alanyaonline.pl

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Zamówienie wycieczki poprzez stronę alanyaonline.pl w biurze podróży Organizatora o nazwie ASI TURIZM wiąże się z obowiązkiem zapłaty, chyba że wycieczka zostanie anulowana zgodnie z naszymi zasadami anulacji (poniżej).
  2. Regulamin sklepu alanyaonline.pl znajduje się tutaj.
  3. Organizatorem wycieczek jest biuro podróży ASI TURIZM z siedzibą w Turcji, adres: Saray Mah. Haci Hamdioğlu Cd. 23/1 07 400 Alanya. Numer licencji organizatora A 7283 lub współpracujący z nami kontrahenci, którym zlecamy wykonanie Usług.
  4. Płatności internetowe obsługuje Agata Bromberek Uyar prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą TUR-TUR Agata Bromberek Uyar, ul. Kwiatkowskiego 48/8, 61-417 Poznań, NIP: 777 232 32 73, REGON: 639525593
  5. Zamówienie dokonane na naszej stronie może być opłacone z góry (całość lub zaliczka) przelewem, poprzez płatności elektroniczne, kartę kredytową lub na miejscu - gotówką
  6. Ceny podane na stronie są cenami brutto.
  7. Szczegóły zamówienia wysyłane są mailowo na adres podany przez Klienta podczas realizacji zamówienia.
  8. Po otrzymaniu płatności do Klienta wysyłany jest osobny e-mail z linkiem do pobrania Biletów.

ORGANIZACJA WYCIECZEK

  1. Po przyjeździe do Turcji prosimy o kontakt sms / mailowy / telefoniczny z biurem (namiary podane są w zakładce Kontakt) i podanie numeru zamówienia. Dzięki temu wiemy, że dotarliście już do Turcji zgodnie z planem.
  2. Godziny zbiórek podane na Bilecie lub w Rezerwacji mogą ulec zmianie. Jeśli się zmienią, skontaktujemy się z Wami dzień przed wycieczką. Zastrzegamy sobie prawo do takiej zmiany która podyktowana jest komfortem wszystkich uczestników.
  3. W dniu wyjazdu na wycieczkę prosimy czekać o wyznaczonej godzinie pod hotelem lub w recepcji (ewentualnie innym uzgodnionym z nami miejscu).
  4. Wyjazd na wycieczkę odbywa się tylko z ważnym Biletem (wydrukowanym lub do pokazania w telefonie)!
  5. Tolerancja dla spóźnień naszych autobusów/busów wynosi ok. 20 minut. Po tym czasie prosimy o PILNY kontakt sms lub telefoniczny, także w nocy lub nad ranem!
  6. Nasze wycieczki odbywają się z polskim przewodnikiem lub w grupach międzynarodowych bez polskiej obsługi. Informacja o obecności lub nieobecności polskiego przewodnika znajduje się w opisie konkretnej wycieczki.
    Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
    W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.
    Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
    W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie <strong>prawo do zmiany niekt&oacute;rych punkt&oacute;w wycieczki</strong> z powod&oacute;w organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turyst&oacute;w, nigdy nie są one naszą fanaberią.</div>
    <div class="faq-answer">W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie <strong>prawo do zmiany niekt&oacute;rych punkt&oacute;w wycieczki</strong> z powod&oacute;w organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turyst&oacute;w, nigdy nie są one naszą fanaberią.</div>
    <div class="faq-answer">W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.Jako organizator zastrzegamy sobie prawo do zmiany niekt&oacute;rych punkt&oacute;w wycieczkin z powodów organizacyjnych. Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
    W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad). Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.
  7. Podczas wycieczki prosimy o dostosowanie się do uwag i zaleceń pilota / instruktora. Pilot/przewodnik jest pełnoprawnym przedstawicielem biura. Nie zastosowanie się do poleceń może skutkować natychmiastowym usunięciem z wycieczki.
  8. W wycieczkach sportowych (nurkowanie, rafting) jest zawarte dodatkowe ubezpieczenie. Prosimy jednak pamiętać o tym, że żadne ubezpieczenie nie obejmuje wypadków powstałych pod wpływem alkoholu, chyba że wykupią Państwo takie ubezpieczenie na własny koszt.
  9. Jeśli uczestnik cierpi na choroby przewlekłe powinien mieć wykupione dodatkowe ubezpieczenie, w innym razie uczestniczy w wyjeździe na własną odpowiedzialność.
  10. Dzieci do 6 roku życia jadące bezpłatnie na wycieczkę nie mają zagwarantowanego wyżywienia (mogą jeść z rodzicami). Nie mają także zagwarantowanego osobnego miejsca w autobusie i w razie braku wolnych miejsc siedzą na kolanach rodziców. Na dłuższe wycieczki (Kapadocja, Pamukkale itp.) sugerujemy wykupić dla dziecka gwarantowane miejsce (można je dokupić podczas rezerwacji).
  11. Wycieczka do Kapadocji: uczestnicy którzy jadą w pojedynkę zobowiązani są do pokrycia dodatkowej opłaty 10€ w ramach pokoju 1-osobowego.
  12. Dokładamy starań, by Wasz udział w wycieczkach które oferujemy niósł ze sobą tylko pozytywne wrażenia. Dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, i zależy nam na opiniach naszych Gości. Wszystkie uwagi i reklamacje prosimy kierować niezwłocznie do pilota w trakcie wycieczki lub do biura Alanya Online po jej ukończeniu, aby dać naszemu biuru możliwość zareagowania na Państwa zarzuty podczas Waszego pobytu w Turcji!

POLITYKA ANULACJI I ZMIAN

  1. REZYGNACJA Z ZAMÓWIONEJ I OPŁACONEJ WYCIECZKI 
    • Na więcej niż 24 godzin przed ustaloną datą odbioru z hotelu jest możliwość zmiany terminu, wycieczki, ilości osób, oraz rezygnacja z całkowitym zwrotem wpłaconych pieniędzy.
    • Poniżej 24 godzin przed wycieczką i bezpośrednio przed nią lub w jej trakcie nie ma możliwości zwrotu wpłaconej sumy!
    • Wyjątkiem jest jedynie nagłe zachorowanie potwierdzone dokumentem lekarskim.
    • Nie zwracamy kosztów wycieczki, na którą nie zgłosicie się, bez uprzedniego poinformowania biura!
    • Jeden wyjątek: Nie zwracamy zaliczki wpłaconej na wyjazd do Stambułu (ponieważ po otrzymaniu jej kupujemy dla Was bilety, a one nie podlegają anulacji przez linie lotnicze).
  2. REZYGNACJA Z ZAMÓWIONEJ I NIEOPŁACONEJ WYCIECZKI 
    • Na więcej niż 24 godzin przed ustaloną datą można zmienić termin, wycieczkę, ilość osób, lub anulować wycieczkę. Poniżej 24 godzin przed wycieczką lub w dniu wyjazdu należy dokonać ustalonej opłaty.
    • Niezależnie od przyczyny rezygnacji prosimy pamiętać, że zajęte przez Was miejsce może być wykorzystane przez innego chętnego turystę! Prosimy uszanować także naszą pracę i informować nas o rezygnacji możliwie najwcześniej!
  3. ANULACJA WYJAZDU PRZEZ BIURO
    • Zastrzegamy sobie prawo do anulowania wszystkich potwierdzonych rezerwacji w każdych okolicznościach, ze względu na brak minimalnej liczby uczestników.
    • Mamy także prawo do anulowania rezerwacji także w przypadkach tzw. siły wyższej (zamieszki, strajki, katastrofy naturalne i inne wydarzenia niezależne od nas).
    • Jeśli będziemy zmuszeni anulować lub zmienić wycieczkę, lub jeśli nie będziemy w stanie zagwarantować realizacji zarezerwowanej wycieczki, zwrócimy wpłacone pieniądze lub zaoferujemy alternatywną datę lub inny wyjazd.
  4. ZMIANA PROGRAMU LUB PUNKTU WYCIECZKI
    • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niektórych punktów wycieczki z powodów organizacyjnych.
    • Możemy także zmienić kolejność zwiedzanych punktów.
    • Zawsze takie zmiany dyktowane są troską o zadowolenie turystów, nigdy nie są one naszą fanaberią.
    • W tym przypadku anulowany punkt zamieniamy na inny o podobnej atrakcyjności (np. inna restauracja, inny punkt widokowy, inny wodospad).
    • Może się zdarzyć, że poinformujemy o zmianie dopiero w trakcie wyjazdu, kiedy nie byliśmy w stanie przewidzieć zmiany wcześniej.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Alanya Online nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek zakupy (przedmioty, gadżety, płyty CD lub ze zdjęciami) nabyte podczas wycieczek z naszymi kontrahentami. Reklamacje należy kierować bezpośrednio do osób oferujących takie usługi.
  2. Przedstawiciel Alanya Online może fotografować i nagrywać Klientów podczas korzystania z naszych Usług. Zastrzegamy sobie prawo do użycia tych materiałów do reklamowania i promocji naszych Usług bez uzyskiwania dodatkowej pisemnej zgody. Zastrzegamy sobie także prawo do cytowania komentarzy i wypowiedzi Klientów, także zawartych w ankietach czy mailach wysyłanych do nas, w celach promocyjnych i reklamowych naszych Usług.
  3. REKLAMACJE
    Wszelkie zastrzeżenia lub reklamacje należy zgłaszać najlepiej już w trakcie trwania wycieczki, albo bezpośrednio po jej zakończeniu po to, abyśmy mogli najszybciej na nie zareagować. Im później skontaktują się Państwo z nami, tym trudniej będzie nam pomóc. Prosimy pamiętać, że w organizacji wycieczek zaangażowanych jest wiele osób, firm kontrahentów, kierowców, itp. Wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne, pomagają nam one zmieniać się na lepsze. Z góry dziękujemy za współpracę!
    Kontakt: info@alanyaonline.pl
pay with iyzico methods